poniedziałek, 15 lutego 2016

Kilka Słów Wstępu

SIEMANKO

No cześć. Niektórzy pewnie kojarzą mnie z bloga www.viadance.blogspot.com, jednak z powodu braku czasu przestałem go prowadzić. Zbyt długo trwała ta przerwa i postanowiłem powrócić. Z tym, że w zupełnie innej tematyce. Od kilku miesięcy zacząłem trenować ostro na siłowni i w pełni się suplementować. Może nie trenuję zbyt długo, ale utrzymuje kontakt z kilkoma trenerami, więc wiedza rośnie z każdym dniem.
Ten blog ma mieć postać lifestylową, jednak z duża dawką porad, treningów, opinii, diet, czyli wszystkiego co potrzebne do dobrego treningu i zbudowania formy. Bardzo proszę o zadawanie pytań. Będę starał się odpowiedzieć na wszystkie. Mam nadzieję, że blog trafi do szerokiego grona odbiorców, gdyż będzie on głownie lifestylowy, aczkolwiek z dużą dawką tematycznych postów. Idą wakacje, więc chyba każdy z nas chciał by zrobić formę. Już niedługo kolejny post.

ZAPRASZAM !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz