wtorek, 23 lutego 2016

5 SPOSOBÓW NA TO, JAK ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO ĆWICZEŃ

siemka

Ostatnio pisałem o wymówkach, które przeszkadzają nam w aktywności fizycznej, natomiast dzisiaj temat ugryzę z nieco innej strony. Mianowicie "jak zmotywować się do ćwiczeń". Temat zainspirowany blogiem KATSUUMI. Postaram się przedstawić Wam kilka sposobów, które być może pomogą Wam w powrocie, lub zaczęciu uprawiania jakiejkolwiek aktywności fizycznej.


1. Znajdź osobę, z którą będziesz mógł/mogła ćwiczyć. Wiadomo, że najtrudniej jest zawsze zacząć... Być może pomoże Wam w tym towarzysz... Jednak tak jak pisałem we wcześniejszym poście, chodzisz dla siebie, a nie dla kogoś

2. Rozplanuj sobie ćwiczenia na cały tydzień, bądź dłuższy okres. Chodzenie na siłownię bez konkretnego celu nie ma sensu... Sam spotykam się czasami z osobami, które przychodzą na siłownie i idą na co popadnie :) Byle poćwiczyć, ale to nie ma sensu. Najlepiej mieć ułożony plan przez trenera, który zaowocuje

3. Pomyśl o korzyściach. Korzyści jest cała gamma, od wzmocnionych mięśni, po lepszą sylwetkę, po lepszą kondycje. Każda aktywność fizyczna coś Wam da. A tylko od Was zależy jak dużo.

4. Systematyczność. Tylko systematyczna praca może sprawić, że będziesz widział/widziała efekty. Niektórzy, gdy mają lenia mówią "jutro to zrobię"... Tylko to jutro to jeden dzień w plecy. Czas przestać narzekać że chciałabym to i tamto... A czas zacząć działać !!!

5. Zdjęcia. Przez wiele osób jest to uważane za śmieszny pomysł, jednak większość ćwiczących osób praktykuje tę metodę. Zrób zdjęcie sylwetki przed i np po miesiącu. Będziesz wtedy miał/miała namacalny dowód co poprawiło się w Twojej sylwetce, a co jeszcze musisz poprawić.

Mam nadzieję, że te 5 sposobów zmotywuje Was do ćwiczeń !
Czekam na komentarze i wasze opinie, oraz propozycje następnych tematów

6 komentarzy:

  1. Świetny post. Motywacja to rzecz bardzo nam wszystkim potrzebna. Pozdrawiam


    michalinaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, bardzo przydatny post! :)


    innym-spojrzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny post - taka motywacja jest najlepsza.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie akurat lepiej udaje się ćwiczyć, jak jestem sama. Towarzystwo innych osób rozprasza...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja potwierdzam punkt pierwszy, jak znalazłam osobę do ćwiczeń to nie miałam później żadnych wymówek :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy bym nie pomyslała o robieniu zdjęć, ale może rzeczywiście to nie najgorszy pomysł.

    OdpowiedzUsuń