poniedziałek, 15 lutego 2016

DIETA NA MASĘ

SIEMANKO

Szkoda czekać z kolejnym postem, bo każda chwila jest na wagę złota!. Chcielibyście przybrać na masie trochę ? Macie z tym problem ? Postaram się w tym pomóc. Przed zaczęciem tej całej " zabawy " przez 2 lata moja waga wahała się w granicy 64-66kg, teraz natomiast udało mi się w 3 mies zrobić ponad 5kg co i tak nie jest świetnym wynikiem, ale studia nie zawsze pozwalają mi na prawidłową dietę. Wcześniej popełniałem wiele głupich błędów i nie patrzałem na to co jem i kiedy jem, jak pewnie większość z nas. Jednak przyszedł czas by to zmienić i na efekty nie trzeba było czekać długo.

1 REGULARNE POSIŁKI

No cóż, to podstawa. Wiele osób myśli, że jak zje DUŻO to powinno przytyć. Nic bardziej mylnego...
Organizm potrzebuje regularnego dostarczenia składników odżywczych i podobnej liczby kalorii dziennie.

2 SKŁADNIKI
Każdy posiłek powinien zawierać:
  • węglowodany
  • białko
  • tłuszcze
Ja odkąd zacząłem stosować dietę, to:
Na śniadanie - jogurt naturalny + banan + jakieś orzechy
Drugi i trzeci posiłek można zrobić ten sam. Może to być np kurczak najlepiej gotowany, ryba. Do tego np ryż lub kasza, jakieś warzywka
Na wieczór unikajmy węglowodanów ( chleb, bułki itp ), zastąpić można to np jajecznicą

3 Czego Nam Nie Wolno !
  • alkoholu
  • gazowanych napojów
  • słodkich napojów / słodyczy ( słodycze dostarczają nam tkanki tłuszczowej, a nie mięsniowej ( na której nam zależy)
  • owoce powinniśmy jeść do godziny 17
  • i tak jak wspomniałem węglowodany ograniczamy na wieczór

4  Ilość Dostarczanych Składników

Bialko             1-8-2.2 gramy na kg masy ciala
Weglowodany 4 grama
Tluszce ok       1-1.5 grama


5 Suplementacja

O tym to będę pisał w następnych postach. W razie pytań proszę pytać !

6 Treningi

No cóż, sama dieta to nie wszystko. Zalecany jest trening 3x w tygodniu, aby dostarczone produkty mogły być przekształcone w masę mięśniową


No to tak w skrócie. Proszę o wasze opinie, wskazówki, porady, gdyż jestem początkującym i od wielu osób można się wiele nauczyć. Zarówno ja, jak i czytacze bloga.

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz bardzo staram się przestrzegać diety i ćwiczeń, bo chce delikatnie sobie wyrzeźbić sylwetkę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem post jest dobry. nie ma za duo tekstu i jest przejżyście.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno post pomocny, dla osób chcących zwiększyć swoją masę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Post przydatny.
    Ja właśnie od tego roku jem zawsze co 3 godzinny, a jak nie wychodzi to chociaż się staram.
    Pozdrawiam oraz powodzenia!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo coś dla mnie! :) Bardzo przydatny post. Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włącz opcję obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń